Levering

Wat is jullie levertijd?

Omdat het maakproces van onze producten verschilt in tijdsduur hebben we per product een andere levertijd. Wij versturen jouw bestelling als we de gehele bestelling klaar hebben om onnodige verzending en milieu-aantasting te voorkomen, ga dus uit van het product uit jouw bestelling met de langste levertijd.

Levertijden per product: Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Hier vind je een overzicht van onderandere onze verzendkosten

Krijg ik een Track & Trace?

Bij pakketpost via DHL ontvang je via de mail een track en trace link zodra we jouw bestelling bij DHL hebben aangemeld.

Waar leveren jullie?

Wij leveren in heel Nederland, België en Duitsland! Pakketpost kan ook op een DHL ServicePoint worden afgeleverd.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Je kunt jouw bestelling ook gratis bij ons in Den Haag ophalen. Wanneer we jouw bestelling af hebben maken wij een afspraak over wanneer je jouw bestelling kunt ophalen.

Maatwerk

Maken jullie ook producten op aanvraag?

Ja zeker, als jij een wens hebt voor een product wat wij (nog) niet aanbieden of een bestaand product met een aanpassing, kun je contact met ons opnemen via instagram, info@paardendiorama.nl of ons contactformulier.

Betaalmethoden

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Via Mollie bieden wij IDEAL(NL), Bancontact(BE) en Giropay(DE) aan voor de betalingen.

Op evenementen bieden wij via Sumup pinnen aan en kunt u contant betalen. Wij kondigen via instagram aan naar welke evenementen wij gaan.

Contact

Hoe neem ik contact met jullie op?

Indien je een vraag, opmerking, klacht of samenwerkingsverzoek hebt kun je mailen naar info@paardendiorama.nl of stuur ons een dm op instagram.

Ook kun je contact met ons opnemen via ons contactformulier.

Kan ik jullie op locatie bezoeken?

Onze 'locatie' is een woonadres, GEEN bezoekadres.

Indien je een bestelling af wilt halen, moet je bij jouw bestelling bij het afrekenen kiezen voor 'ophalen in Den Haag'. Wij nemen dan zodra jouw bestelling af is contact op over een ophaal moment.

Als je onze producten graag in het echt wilt zien voordat je koopt, kun je ons op een evenement bezoeken. Wij kondigen via instagram aan naar welke evenementen wij gaan.

Kan ik jullie bellen?

Je kunt ons niet bellen.

Als je mailt is een antwoord wel gegarandeerd.

Retourneren

Welke producten kan ik retourneren?

Onze repaints van jouw paard kunnen NIET worden geretourneerd, omdat dit maatwerk is.

Diorama's, tuig, hindernissen, miniatuur zeepsetjes, poetsplaats accessoires en stoffen die niet zijn aangepast in opdracht van de klant kunnen wel worden geretourneerd en uitsluitend hiervoor geld:

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan paardendiorama.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@paardendiorama.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Hoe neem ik contact op over retourneren?

Je kunt mailen naar info@paardendiorama.nl of contact opnemen via ons contactformulier

Wat is jullie volledige retourneerbeleid?

Vind hier ons volledige retourneerbeleid (dit staat ook in de algemene voorwaarden, waar je bij bestelling mee akkoord gaat)

Algemene voorwaarden

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Vind hier de algemene voorwaarden waar je bij bestelling mee akkoord gaat.